Friday, April 29, 2011

Feelings that shouln't be revealed

Standard la terasa. Manusia kan. Tapi bila aku terasa, takde sape pun dtg pujuk ke ape. Tp bila 'diorg' tu terasa, tau pulak nak dipujuk. Nthla, i am really upset. But its okay, aku pun faham. Aku ni xde siapa2, i dont know how n whom to share with bout my feelings ni. I just have myself. And this blog. I just wanna die. Boleh ke kalau saya ni nak share apa yg saya rasa? Takkan pernah boleh sbb confirm dimaki balik, padahal salah tu cm kecik je and tak payah nk timbul pergaduhan pun tapi? That's why i just need to be alone, kena pendam je apa yg saya rasa. Dengan semua feelings yang ada ni, I should die. I just fucked up dengan life ni, its so annoying lah. My feelings ni cm seumpama memendam segala benda. And i just need to keep it inside my heart and locked it. I don't want anyone to open and explore my heart. I just hate this feelings.

No comments:

Post a Comment