Thursday, April 7, 2011

a piece of my heart

saya ni siapa kat hati awk? kalau masih hendak bertanya kat ex awk, saya siapa? my future... saya ni xmempunyai hati ke? saya ada hati. please la. saya sedih gle awk tahu, saya salu ckp sorg2 dalam hati saya sbb xnak termarah awk. saya ni zaf. appreciate la bila awk dah dengan zaf. saya sedih. boleh tak kalau saya nak hidup tanpa semua feelings ni? saya dah janji hari tu, apa pun saya rase, sdih ke happy, saya pendam sensorang, sbb saya nak share ngn dia. saya kena marah. baik saya ckp dalam hati kan? hati boleh teman saya tiap2 masa. saya jeles sbb saya sayang. awk ckp dengan saya, jgn ganggu die, if I tahu, its over, kenapa? kalau awk xready nak syg saya sepenuhnya, kenapa awk biar sy sayang awk? awk ckp awk xpernah bahagia, tp awk deserve bahagia tu dengan dia. saya buat semua salah, saya tegur, jadi kena maki, saya diam sumpah saya janji saya diam. saya sayang awk, tolong faham saya juga, saya dah cuba faham awk sekarang, apa lgi yang xcukup.... thanks blog, sbb teman saya petang ini :')

No comments:

Post a Comment