Tuesday, April 12, 2011

*sigh*

sekadar nak luahkan perasaan. saya tahu, saya ni tak senang mana pun, saya byk susahkan orglain je byk la. saya dah mntk tlg org yg saya rasa nak. and feedback blk mcm no. saya nak buat mcmana lagi? Abg siap marah lagi. tp semua tu awk xtahu, im struggle to find money utk broadband tu. bukan sy xde effort langsung. and harini saya tak de tali ikatan utk JPA ade ujian. saya busy do cri merata2, and still xde. awk ttbe marah saya and ckp "Kau if xleh tlg!! ckp jela taleh!! ta payah na kurang ajr sgt!! blah lah!!". okay, sebelum tu sy reply... "Sbr boleh tak?? abg org tny prob pe, reti sbr ke tak? Abes tu awk nak marah2 sy pehal. Sbr jela skgni, tggu dlu abg rep ape!" - sy kurang ajar ke? hm. saya tak tahu na ckp cne lagi. awk fikir la k. saya asyk kena marah lately. bukan nak emo lbh tp kalau awk kate sy kurang ajar ngn ayat sy tu, awk pk la, ayat awk tu sgt menguriskan hati sy, betul tak tipu. kill me then... seriously, semua buat kena marah. saya ni sape.

No comments:

Post a Comment