Sunday, May 8, 2011

Mencari idea untuk hadiah Si Dia :')

I wish in Malaysia and more specific, in IPOH ada tempat yg jual cookies macamni, but 'BOLEH MIMPI LA'. I wonder who's gonna make this, makcik nasik lemak dkt taman saya? HAHA. OMJAYY. Teringin nak bg cookies ni kat my beloved keding. Buat sendiri la? Ermm. *Buat popia tahu la, cookies tak tahu, yg saya tahu nak campurkan telur dan tepung je, HAHA.Urghh god, ape benda special nak bagi dia ni. Perangai si dia ni pelik2, mana dapat entah. Org bagi present, dia boleh simpan dengan price tag pulak. TILL NOW plak tu. Awak nak simpan sampai bila? Sampai semut gigit boxer watermelon awak tu? LOL. Takpe, I promise you, kita cari benda unique nanti k. Saya tak jumpa lagi sekarang. Sbb kat Seri Iskandar ni ada apa, MyPet, Rahman, Mesra Tomyam. Nothing unique pun disini. Yang unique tentang Seri Iskandar ni cuaca dia je, SNOW API :) Haha. Awak, nanti kita cari k. Saya pun dah 2months xbalik Ipoh rumah 'kesayangan' saya tu.

No comments:

Post a Comment