Monday, September 26, 2011

Alicia Keys, thanks for your perfect song

Kenapa lagu ni? Ohh. Sebab pengajaran di sini, mak saya kate, mak kau pun pernah kate, jangan kite buat orang, biar orang buat kita. Okay? Lupa ke kau? Isk2. Kau cerita aku yg terhegeh2 dekat kau? Oh god. Tolong beri petunjuk pada si dia ni. Mulut tah ape2. No wonder. Menyesal kenal kau, number kau tu jangan pernah appear dekat phone aku lagi okay dear ex? Sebab kau dengan aku, kau buat taik belakang aku. Kau ingat aku bodoh ek? Orang mcm kau tak layak utk dikenang. Kau cakap kau tak bukak aib orang? Puiii, kau cerita macam2 pulak kat ramai orang. Aish
kau ni sampah.

Sincerely, zaf. 
P/s : Blog aku, kau takyah sibuk. Diam je, salah kau sbb kau takde hak atas blog aku babe. Kau tak layak nak marah.

No comments:

Post a Comment