Saturday, September 24, 2011

Dear Ex

Hi guys. Hi peeps. I just woke up. Nak tulis semalam, tapi damn tired, plus takde mood, so I wrote it now. 8.07am, 24th September. Okay, here's d thing, semalam tiba-tiba je balik drp kedai makan, and my friend IM aku dkt FB, and ingatkan just to say hi, wats up. Tapi... Ktorg tiba2 boleh cakap pasal my ex. I shouldn't revealed her name here cuz nanti my ex baca, gonna be explode pulak. But, idk why boleh bro aku tanya, mcmana boleh break up dgn 'ex' aku tu? Dalam hati.. "Gosh I tak nak pk pasal dia lagi, I dah lama fullstop kan psl 'dia' sebab sejujurnya, menyampah nak dengar nama dia, haha.  But bro punya pasal, aku cerita jugak, she wanted to  know the damn fuckin story between us dulu. I couldn't deny that memang tak adil pun, aku ada point-point tersendiri which is, kalau semua butch pun takkan suka kalau ex kita teringat kat ex dia lebih2 kan? Faham kan apa aku rasa? Takkan tak? Just imagine. Korg ada gf, gf korg pernah dgn butch lain before korg, bila korg together, korg ternampak benda yg menyakitkan hati, bila tanya, korg yg kena maki, tempelak, korg suka tak? Mcmtu la life aku. Tapi still, aku tak jugak baik dekat mata dia, apa yg dia nampak aku xtahu, semua tak kena, siap hina-hina life aku. *Awat life hang baguih sangat dah ka? Tanya sendiri dulu ok 'my ex'. Hina bapak aku, aku diam je, tapi  hina aku, sorry la sayang, I saved our conversation dahulu kala, sebab kau biadap sangat nak hina aku. Kau dah ada mcm2 ek? Ohh. Mana? Mana? Tak nampak pun. Kita ni sama je level, kaya mana, miskin mana. Adab tu yg penting. Dear bro, you should have removed her early, drp bro sakit hati tengok page dia kan? Haha. *Me either :) Bahagia aku takde dia dah dekat FB aku. Not to say I have bad impression, consumption towards my ex, tapi aku je lalui, korg tak tahu, korg tak faham. Sakitnya dari awal, sampai akhir. Benci tu tak tergambar mcmana. Aku tak cakap jugak aku baik, aku pernah je kasar dgn dia sampai dia cerita kat semua big bro dia, aku ni buat dia mcmni mcmtu. Bodoh jugak la tu, sebab aku atleast tak msg girl lain cakap I love you or I miss our memories masa aku dgn 'dia'. Sebab aku tahu, aku tak couple dengan boneka bodoh kan? :) Aku melayan sorg girl yg 'my ex' ni tak suka sebab.... Aku fed up dengan perangai dia, dia buat boleh? Aku tak boleh? Ohhh pandainya, memang adil sangat dah tu kan? Tapi, aku melayan sorg girl ni pun takde nak panggil sayang, baby, ktorg jumpa dekat Ipoh pun, mcm mmber, tapi 'si ex aku ni, tuduh macam nampak aku ber-romen kah? Ask yourself. Bodoh sebab sayang org yg tak back up bf sendiri, tapi back up kenangan. Dia kata, aku takkan pernah faham dia. Tapi, dia pernah nak faham aku? Layanan makin teruk sem ni, apakah wei? Nak kasi aku hint? Alalalala, comel nya awak ni, kata awak matured sangat, kenapa tak cakap je dkat saya? Takyah layan teruk sangat, menimbulkan benci ada la. Karma always right. Just wait, saya tak doakan, tapi kalau betul kau buat aku, akan ada yg menunggumu kelak, okay 'dear ex'. Sorry kasar bahasa ye. You faham kenapa I cmni, bad experienced. :)


      Sincerely, fuck you.

No comments:

Post a Comment