Friday, September 23, 2011

Korang takkan faham apa aku rasa :')

Hey guys, today bercadang nak tidur awal, but I can't, mata ni dah degil sangat, skype-ing with Ejard, tweet-ing what's bothering my mind and FINALLY, blogging of course. Semalam, sucks. Hari semua orang patah hati, sedih, down, tak sihat, wtf? Malang betul semalam, oh goshh. Skype dengan Bee Babyface, menangis, Ejard patah hati Liaa buat hal. Muffin pulak tengah dillema takut gf turning straight. Angah Shah and Pia tak puas hati dengan someone ni, ape lagi? *sigh* Ohh lupa, aku pulak teringat those days yang sedih macam celaka, kenapa la semalam everything jadi? Menangis depan webbie mcm org psycho tengok kasut merah. I wish life had 'Undo Button'. Or 'Fast-forward Button'. Sick and tired of this life. In the mood of CONFUSION right now. Tak tahu apa aku nak sekarang, I need my spirit back. Takde siapa yg boleh return my mood and spirit back. Sebab dia ikut Hannah. HAHA. No, I was kidding. Taklah, ikut siapa aku tak tahu tapi takde spirit langsung sekarang ni, tu kerja aku makan tidur, smoke, mandi, online. What's life macam tu. Damn. Mom, I need you. Bukan tak nak balik, tapi ma, I serabut, I tak nak you and dad see me this way, muka tak senyum, menggambarkan sesuatu yang tak kena dengan Liyana Zafira. Walaupun you both knew me well. Tahu mood I cmne, tahu I suka sorang2 kunci pintu duduk dalam bilik, senyap. Mom.. Dad.. I'm sorry, banyak sangat buat korg susah hati all this while. That's why I xnak balik. I'm sorry, causing a lot of troubles. I miss you ma. You too pa. *Kalau ada jodoh, kita jumpa lagi -- Ost Sekali lagi (Mia Sara)

No comments:

Post a Comment